Gott med grillat

Nu har jag varit sådär slarvig igen och inte uppdaterat på länge!!  Sorry....
'
Har ju varit hos Angelica och träffat henne och Cina och deras gulliga bäbisar!! Jättetrevligt! Måste vi göra om tjejer!!

Varit och shoppat i valbo har jag gjort....fick ju skattepengar..hehehe...så då var man ju tvungen att slösa bort lite. Blev mest grejer till Dan och barnen...som vanligt. Men köpte solglasögon,en kjol och ett par skor iaf. Ludwig var med och han låg och sov hela tiden,jätteduktig bäbis.

Och bäst av allt...Han sover i sin säng nu!!!! Åh va bra sömn jag får...han somnar där vid 22 och vaknar ca 02-03 och äter..sen lägger jag tillbaka han där och han sover 4 timmar till  och äter....och sen vaknar han vid 09...
Halleluja vad sömn är bra!! Fåse hur länge det håller i sig...

Igår grillade vi med bror och sandra..gott gott....sen var vi till Alsjön och bada lite..inte jag då...får ju inte bada nu efter förlossningen...måste vänta några veckor till....Men Isac,Dan och jens tog sig ett dopp iaf.!

Och alldeles nyss grillade vi lax..och satan va gott det blev. Hade färsk potatis till...gud va gott! Godare än kött måste jag säga....

Nä nu vaknar skrutten..måste amma lite nu...
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0