Ny kamera

Åhh va kul!!
Vi har äntligen köpt en ny kamera...Har ju inte kunnat ta kort på evigheter(lånade ju mammas på semestern).
Det blev en riktig systemkamera...och gud vilka bra bilder den tar!!

Men det finns ju sååå många finesser,så det tar nog tid att lära sig...knäppte lite kort på älsklingarna igår  med den ...





Detta blev en spenderar sommar!! Usch vad vi lagt pengar på nya grejer....men det är inte ofta vi unnar oss sånt!
Blir makaroner och vattten till hösten..hahaha...

Isac och Dan åkte iväg och handlade färg till rummet i källaren,som ska bli vårat sovrum. Tänkte vi skulle börja måla så det blir klart nångång...
Ludwig sover han,så nu fick jag ÄNTLIGEN lite tid att vara för mig själv....Jag behöver det känner ja!

Men allt går bättre med bäbis iaf..han är ju snäll nu! Ligger i babygymmet och snackar och leker...söööt!! Men man är ju iaf i närheten och rätt som det är blir det ju tråkigt att ligga där så då får man hitta på nåt annat...
Jag skulle vilja vara helt utan man och barn nån kväll!!

Dan lovade att jag skulle få det oxå.....men vad ska man välja att göra då? Jag skulle bara vilja ligga på soffan och kolla på en film,eller ut och gå...eller bara träffa nån kompis utan barn....eller åka iväg med bilen och poppa bra musik..ja det finns tusen grejer jag vill göra...
Inga stora saker heller...bara sånt där man aldrig hinner....

<imorgon ska vi till Jädraås och åka tåg med Isac,,,,det ska bli roligt! För honom åtminstone...Han pratar om det redan nu och vill åka idag...

Fick hem kläder idag oxå...Hade beställt en t-shirt åt Isac och body och tights till Ludde...Allt i Ida T...gillar de kläderna. Hittade ju rea i en butik på internet...blev jättebilligt!


Nä nu ska jag plocka lite här hemma..behövs ju det oxå...fast det är tråååkigt!!!

kram  på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0