Barnkalas och grillning

Åh vilket underbart väder!! Jag bara Ä L S K A R värmen,medans alla runtomkring pustar och klagar!! Nä det här är riktig sommar det   :-)

Vi har badat varje förmiddag uppe i Åshammar.Kanon för barnen!! Långgrunt som tusan och både sand och gräsmatta att ligga på...Så nu börjar man få lite bränna iaf!!

I lördags var vi på kalas hos Felix eller både Joel och Felix rättare sagt...dom fyller ju 2 med en veckas mellanrum bara,så det slog ihop kalasen...smart!  Fikade och hade det allmänt skönt i ´solen medans barnen lekte...Sen vid 17 blev det grillning för de som ville....vi käkade choritzo och pot.sallad...räckte bra i värmen!
En jätterolig kväll med trevligt sällskap!!! :)

Imorse fick jag världens sovmorgon!! Jag och Ludde har förflyttat oss ner i våran källare,närmare bestämt bäddsoffan i datarummet. Vi har ju för sjutton 33 grader varmt på kvällarna.!!!!..det är INTE skönt då man ska sova! allra minst för barnen..pust! Där nere är det superskönt och svalt..så vi sover som gudar. Ludwig har sovit 8 timmar i sträck,sen mat och somnat om...så klockan hann bli 10.20 innan vi vaknat idag..nice!

Ikväll får vi nattgäster...Jens och Sandra ska slå upp tältet här på gården och sova kvar..haha..lite kul!! Men förstår dom...inte kul att bo i lägenhet på sommarn! Så dom är i kUngsgårdens nästan varje dag,,,så varför inte sova kvar och slippa åka?!

Tror jag ska byta design på bloggen..ombyte förnöjer..inte sant??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0