Året 2008...

Så var det här året till ända...

MYCKET har hänt...

Det har varit ett av de bästa år eftersom jag fått min älskade Ludwig
men även det värsta när hela min tillvaro,min dröm kraschade....

Jag kommer minnas det med en blandning av förtjusning och bitterhet...

Nåväl....

Jag hoppas 2009 kan bringa mig lite lycka nu, jag förtjänar det...



Kvällen då...som alla pratar om!

Men ingen verkar veta vad de ska göra :-)

Lite lustigt är det eftersom denna dagen dyker upp år efter år...haha...

Jag kommer iaf att umgås med de bästa...och det räcker gott för mig! Eller de allra bästa är ju barnen,men Isac är hos sin pappa och lilla Ludde tillbringar kvällen hos sin mormor och morfar...
Får vi sen se vad kvällen bjuder på...

Skumpan åker fram klockan 00 iaf, så mycket vet ja:-)


GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄNNER!!
-utan er hade jag inte överlevt detta


                                                söta älskling


                                                 mammas finaste


Kommentarer
Postat av: angelica

Gott nytt år Jessica, håller tummarna för att nästa år blir bättre för dig det är du och pojkarna värd! :)

2008-12-31 @ 14:50:53
URL: http://harjula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0