Uppe me tuppen

Fan...jävla hals!!  Jag vaknar tidigt på mornarna och det går ju inte att sova pga halsen...Hostar så jag kvävs ju!!
Så nu sitter jag nere i datatrummet och pysslar och resten av familjen sover så skönt dom....

Det är ju skönt med lite egen tid iofs..men inte 8 på morgonen!!! Grrrr.....

Sämre väder var det oxå..blä....nu har man ju vant sig med solen,så det här kändes trist....

Igår var vi ute mest hela dagen....grillade gjorde vi oxå...mums mums....Idag tar vi nog en tur till mor å far och hälsar på.


Nu är det bara 20 dagar kvar till bäbisen beräknas komma...yihooo!!  Men igår hade jag mycket förvärkar igen och mådde illa....Vill den kanske komma ut tidigare??? *hoppas hoppas*  Har för mig att jag mådde illa dagarna innan Isac kom....
Tänk att han hunnit bli 2 år..jag kommer ihåg det som igår när han föddes.....

image6
                                                                     nyfödd liten Isac

Jag kom på att jag inte packat min BB väska än ..kanske man ska göra....

Nä nu ska jag gå upp och göra mer te och kika om någon är vaken däruppe....
kram kram

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon, sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-27 @ 08:30:27
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Natalie

Åh vilken söt knodd =)

2008-04-27 @ 08:31:57
URL: http://nataliesalazar.blogg.se
Postat av: Caroline

En sån liten söt en!

2008-04-27 @ 08:50:59
URL: http://carolineannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0