Sovmorgon...ahhh

Jag och Isac hade sovmorgon i morse...ända till klockan 09.15...och det var såååå skönt!
Hade planer på att gå på öppna idag när Isac var ledig ,men det hann vi ju inte....

Imorgon ska han få ha matsäck med sig till dagis och det är han stolt över. Går och tittar på ryggsäcken och pratar om att vi ska stoppa mackor där...och festis!! :-)

Igår var magen lite bråkig oxå...Hade jättemycket sammandragningar hela kvällen. De kom hela tiden med ca 5 min mellanrum....blev lite skraj där ett tag,men dom gjorde ju inte ont så jag förstod väl egentligen att det inte var på riktigt.....Men Dan skulle åka på hockey i Gävle och blev nog lite nervös att lämna mig,men som sagt...falsk alarm. Jag har dock inte haft så där mycket förut,så lite fundersam blir man ju...
Men här sitter jag idag och nu är det lugnt och stilla i maggen :-)
Har ju iaf 5 veckor kvar...så den kan ju lungna sig i 3 till iaf...

Va drygt med all snö som kom inatt! Jag vill ha vår nuuu! eller ännu hellre sommar för den delen....

Ska väl ta och vila lite..Isac somna precis så det gäller att passa på...

heeej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0