Sjuka familjen

Först och främst ska jag säga GRATTIS till Angelica oFredrik som fått sin  bäbis nu!!!  Jag vill oxå ha min nu....
Är sååå himla less på att vara gravid....känner mig så himla osmidig.Jobbigt att bara vända sig i sängen eller plocka upp en leksak från golvet....                    


Krassliga är vi igen oxå! I torsdags fick vi hämta Isac från dagis för han hade feber stackarn...och en hemsk hosta!
Jag har nog aldrig sett honom så eländig och sjuk...min plutt! Han hostar så han spyr....Nu har febern gett sig iaf...men hostan är kvar. Jag som skröt över att jag aldrig blev smittad fick ont i halsen och hosta jag med...Irriterande kan jag lova.
image4
                                                                    Min sjuka älskling


Dan åkte och jobbade iaf...Fast han oxå är krasslig.....kan ju inte vara hemma jämt. Vi blir ju ruinerade då....Han jobbar tolvtimmars så jag och Isac är ensamma hela dagen...
Vi har iaf städat lite och lagat god mat.....Flygande jacob blev det...och det blev skiiitgott!

Imorgon ska vi iaf till mamma o pappa igen...Blir vi ompysslade!

tack o hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

har några tävlingar du gärna får delta i :)
www.enlitentax.blogg.se

2008-04-19 @ 15:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0