Shoppat lite

Måste börja och berätta att våran annars sååå duktiga son,var jobbig att lägga nu ikväll! Mamma jessica får lite panik....I vanliga fall lägger vi bara ner honom i sängen,sen går vi ut ur rummet och han somnar.....Man slipper ligga och "natta" ...Men ikväll vägra han lägga sig,skrek och grina helt hysteriskt.....Så jag var tvungen att sitta där brevid och sjunga!!  Inte hela världen tycker säkert alla som är van att "natta" men är man van med och slippa känns det lite drygt... :-(
Så typiskt att det ska komma nu.när man snart har en liten bäbis oxå.....Det är säkert hans nya säng som gör det! Skulle aldrig bytt från spjälsängen,men kanske inte så kul att ligga i en spjälsäng när man börjar bli stor kille..inte vet jag....

Jaja..nu sover han iaf!

Har varit på shoppingtur idag till valbo...Köpte lite sovkläder till mig och mysbrallor. Man bor ju i sånna härhemma så det är lika bra att några stycken...Isac fick en tröja,skor,byxor och badshorts han,fast jag hade lovat mig själv att inte köpa nåt åt han idag...men men....Shopoholic.....Just ja..bäbis fick nya sängkläder oxå ;-)

Träffade på Emilie därinne i valbo oxå,så vi luncha lite innan vi åkte hem.

Sen gjorde jag mat åt min hungriga familj ....stuvade makaroner och korv....mums mums!!

Imorgon ska vi till badhuset en sväng på förmiddan.....Isacs mormor ska med oxå för hon var ledig. Det var jättelängesen vi var där nu så det ska bli kul. Isac pratar ofta om att han vill åka till Mamma Mu.....

Fick en glad överraskning oxå !
Jag har fått fel lön på mitt städ jobb i 4 år,så nu ska jag få 2600:- retroaktivt.........kom alldeles lämpligt nu när man bara får havadeskapspenningen!! Tack för det......:-)

Näe jag tror det är dags för sängen snart.....kvällstrött som man är.....

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0