Regn o rusk

Åh va trist väder det var idag!!  Igår var det ljuvligt vårväder ju....
Denna förmiddag gick då väldans fort....Har inte gjort nåt vettigt alls,fast det är väl det jag behöver....

Ska inte hålla på för mycket! Hade sammandragningar igår så det hette duga :-(  Men jag hade ju både ,bakat,lagat mat,städat och haft besök på dagen...
Carina,Marina och Malin med barn var här på em igår och fika och lekte! Trevligt trevligt!! Längesen man umgicks med dom. Alla har ju börjat jobba efter mammaledigheten så därför är det svårt att hinna ses....

Nu väntar jag på att min lilla familj ska komma hem....Dan hämtar Isac på dagis efter jobbet.
Ska väl börja med nån mat kanske.....Potatis,köttbullar och gräddsås blir idag iaf!

Nu hör jag Isac ute på bron....



Kommentarer
Postat av: Ang1e

Mm, jag tror jag tar och lagar samma mat som er idag faktiskt! Sitter här och har ingen mat-fantasi alls, så tack för tipset! =)

2008-04-02 @ 16:31:49
URL: http://angelica0lsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0