Plask Plask

Nu har vi varit på badhuset och plaskat runt. Isac verkligen älskar att vara där!!  Så kul att ta med honom dit....Blev bjuden på inträde och fika,så då blev det ju ännu bättre..:-)
Men va trött man blir! Isac somnade i bilen hem och sov vidare i sängen sååå skönt...jag passade på att snarka en stund jag med!

Fredag idag...betyder nog att jag INTE ska laga nå mat utan vi ska köpa nåt ute....Åh va skönt att slippa stå vid spisen!  Kan ju tänka mig att det blir pizza.....det var ett tag sen.  Kanske man skulle hyra en film,det var hundra år sen....Bara lill fisen somnar ikväll så man får nån vuxentid då!  Men det gick ju rätt fort igår fast han krånglade!

Ska gå och väcka plutt nu,annars kommer han inte bli trött till läggdags,vid 20 tiden.

adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0