Min Mage...

Idag har jag haft grymt mycket förvärkar igen!!  Hela dagen har det varit ca 4st i timmen ungefär....Ska det verkligen vara så???  Jag orkar inte gå 3 veckor till med sånna...dom gör faktist lite ont!

Var till BM i morse,men hon säger typ att magen förbereder sig ....så det behöver inte betyda att det är på G..*suck*
Annars var allt bra med bäbisen....magen hade växt ytterligare (hur det är möjligt) men jag hade inte gått upp ett gram ens....haha ...känns bra! Man ska ha tur ibland ;-)

Jag gjorde inget annat än vila och räknade sammandragningar hela förmiddan...Isac var på dagis och Dan jobbade...Sen när dom kom hem blev det lite mat och så åkte vi och handla mat oxå...

På kvällen tog vi en tur till s-viken och köpte milkshake på macedonken och åkte till sörtutt så Isac fick springa lite på stranden....Kul tyckte han,jobbigt att gå i sanden tyckte mamma....

nä läggdags nu kanske??

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen ååå! Vad kul att du ska ha bebis när som helst!!
Tänkte bara säga Hej, såg att du kommer från Sandviken=D

Jag vill med ha en bebbe i min mage snart!

Lycka till!

2008-04-30 @ 10:17:23
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0