Lugn helg

Har haft en lugn och skön helg,och tillbringat mesta tiden i norrberg hos mor o far. Isac har lekt som bara den,han trivs verkligen där.
Han säger så roliga saker nuförtin....Som när han sov middag hos mormor i lördags. När han vaknat gick vi in till honom och sa hej....Då äger han -zetterberg sover!! :-)
Sen fick han låna nå grejer som såg ut som skidor,så han satt dom under fötterna och låtsades åka och säger -Anja Isac Pärson!!!
Han snappar då upp allting,har väl bara sett slalom nån gång typ och vi sagt att hon heter Anja...men det kom han visst ihåg! Gullungen!

Igår var jag med bror och Sandra och handlade lite fint till deras lägenhet! Blev supermysigt.....nu skulle man vilja göra om lite här hemma oxå:Men först måste vi rusta rummet nere på källarplan så vi får ett sovrum sen när bäbis ska ha eget rum...Det är prio ett nu,men vi kommer ju aldrig igång...suck!!

Senare idag kommer Emilie och barnen hit och leker lite. Det är bra det ,så tiden går lite.Kan bli lite långtråkigt härhemma annars. Speciellt när vädret är sååå tråkigt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen måste man väl fixa lite lunch...usch vad jag slarvar med det när jag inte har nån unge hemma ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0