Jessica ska blogga??? Hm....

Jaha...ska man försöka sig på att blogga lite kanske. Jag brukar ju inte vara så bra på det nuförtin :-(
Glömmer ju gärna att skriva på flera veckor.....men jag ska försöka iaf!  Har ju en massa tid över nu när Isac är på dagis....

Har precis lämnat honom föresten,gick bra. Han ville inte ens vinka hej då till mamma....Dom skulle ju precis äta frukt och spela instrument. Förstår om det var roligare.....
Vi höll på att försova oss oxå.Hade ställt klockan på 08,men måste tryckt av den på nåt vis....Vaknade iaf 8.35 och då blev det lite bråttom.
Isac sov som en stock han....stackarn fick skynda sig som bara den.  Välling,klä på kläder och borsta tänder på 15 min sen iväg till dagis....

Stoppade ner hans täckbrallor och vantar i en påse så det skulle gå lite fortare. Tog påsen i all hast när vi skulle åka,men när vi kom fram och jag skulle plocka upp hans grejer fick jag upp Dans lortiga arbetskläder !!!
oups!!!
Fel påse!!!  Isac skulle iaf få låna kläder så jag slapp åka hem tillbaks.....Jag har ju sååå långt hem menar ja .;-)

Nu ska jag se på reprisen av Våra bästa år som jag missade igår! Man blir lätt beroende av skiten när man är hemma på förmiddagrna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0