Gräsänka

Jaha,då var man gräsänka!! Dan har nämligen åkt på kryssning med jobbet och ska vara borta ända tills imorgon kväll ....tråkigt!  Han var dock livrädd att bäbisen skulle komma när han var borta,men det skulle vara väldigt otroligt.Jag har ju ändå ca 6 veckor kvar...Vi skjutsade han till bussen nyss och gud va Isac grina när han skulle gå.....stackarn! han brukar inte bli så ledsen när pappa försvinner,men han är inne i en riktig pappa period nu....

Vi ska åka till mamma o pappa sen när Isac sovit middag och fördriva lite tid. Där får man både barnvakt,mat och fika..hehe...

Har precis sålt lite grejer på tradera...allid lika spännande! Var längesen nu,men nu hittade jag lite grejer igen som jag inte använder. Fick mycket mer än vad jag trodde!  Ska nog leta efter lite mer grejer att sätta ut på aktion.....
Har ju inge bättre för mig nu när jag går hemma hela dagarna....

Nä nu ska jag oxå vila en stund när plutten sover

goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0