glömt bort

oj! nu vare längesen jag skrev nåt...det är ju såhär det brukar bli...jag glömmer att skriva,sen går det längre och längre mellan gångerna sen rinner det ut i sanden...

Men jag SKA försöka skärpa mig!

Jaha vad har hänt sen sist?

Jag och Dan hade trevligt och åt god mat i lördags,och sen på söndan tog vi låååång sovmorgon.Men så fort man  vaknar saknar man Isac....men vi hämtade hem honom på eftermiddan iaf....han hade haft jättekul hos mormor o morfar och ville absolut inte åka hem med oss!

Sen har veckan gått,har inte gjort så mycket.
Åt lunch med Emilie i tisdags...gott gott!

Dan och Isac är lite krassliga igen...Dom hostar och hostar...konstigt att jag klarar mig hela tiden.Måste nog ha med graviditeten att göra...Men Isac har gått på dagis iaf eftersom han är pigg ändå...Men usch vad han hostar på natten...jag kan inte sova så bra,vaknar ju så fort han låter...

Underbart väder har det varit oxå....man får sånna vårkänslor alltså!

Magen har varit ganska lugn....inte så mycket förvärkar...skönt. Var till barnmorskan i måndags och allt såg bra ut...magen har växt ytterligare..pust! Stor  som ett hus börjar jag bli....men hade bara gått upp 1 kg till...sammanlagt har jag gått upp 10kg....så det är ju inte så mycket,men det är tungt ändå med sån jättemage  :-(

Snart börjar barnmorskorna på tv:n...det är spännande att kolla på...fast ibland är det mindre kul när dom skriker rakt ut...då blir man påmind hur  j*vla ont det gör att föda barn! AJ AJ AJ...

ska hinna dricka lite the nu innan det börjar...
baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0