FREDAG

Oj vad denna vecka gått fort!  har inte gjort nåt särskilt men tiden har då gått ändå....
Har varit och lämnat Isac på dagis...han är duktig och gråter inge mer nu när jag lämnar honom.Det är såå skönt...Finns nog inget värre för ett mamma hjärta när dom gråter och klamrar sig fast i en...usch!

Åh va jag älskar min fina Isac!

                                                                              

Jag ska bara ta det lugnt idag oxå....känner att jag får sammandragningar så fort jag gör minsta lilla. Tog reda på en massa tvätt igår och då var det kört.....

Imorgon ska lillälsklingen sova hos "mommo och moffa" ....Och jag o Dan ska ut och äta och ev bio oxå.... Det blir Church street iaf....Fan va gott!.... fåse om vi orkar bio eller om vi spar biobiljetterna....
Dans föräldrar ska oxå ha Isac nån helg innan bäbis kommer,så vi kanske tar bion då...

Nä nu ska jag inta plats i soffan med filt och nån film tror ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0