Barnlediga snart...

Sitter här och väntar på att Isac ska somna nån gång...han ska nämligen få åka till  mormor så fort han sovit middag....Men han ligger bara och gosar i sängen och somnar ju aldrig nån gång :-( vaknade iofs ganska sent idag så han somnar väl senare än vanligt därför....
Snacka om att man är ivrig att vara barnledig....taskigt kanske.....Men det är skööönt och han älskar ju att åka bort och leka med nån annan än tråkiga mamma! Så jag har inte dåligt samvete över det inte...

Har för övrigt städat hela övervåningen...plockat grejer,damsugit och torkat golven.....Jag blev heeelt slut efteråt!
Dan hade ju jobbat natt så han sov ju han,och Isac är ju inte mycket till hjälp...snare tvärtom! Det jag plockar upp börjar han leka med och slänger tillbaka på golvet sen.....Suck!
Detta eviga städande...jag tycker inte man gör annat än plockar grejer...Nä !man skulle haft en städerska och en kock dessutom...som lagade nyttig mat!

USCH är på lite dålig humör känner jag...trist att va det! Men jag tror det är grav-hormoner....Jag har absolut noll tålamod! Blir så j*vla irriterad för ingenting,och jag är då inte så i vanliga fall....Jag är ju rätt snäll annars :-)

Nu hör jag hur Isac börjar snutta på nappen så det smackar..haha...det är tecknet på att han håller på att somna...YES! Äntligen....Han var dessutom skitgrinig för att han var så trött....

Nu måste jag slänga i mig lite mat ...blir väl senare vi ska ut och äta.....finns iaf lasagne kvar sen igår..bara att värma...det är bra med sån mat!

so long

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Samma här med tålamodet! Jag går i taket för ingenting! Så brukar jag inte vara..

2008-04-12 @ 21:15:37
URL: http://angelica0lsson.blogg.se
Postat av: malin

du ska inta ha dåligt samvete för att du känner att de ska bli skönt å vara barnledig..så tycker alla mammor tro mig,men dom flesta är för feg för att erkänna de bara..å de är bara bra å vara ifrån varann i bland..nästan synd om barn som sitter ihop med mamma å pappa,dom blir ju rädd för allt typ..
å de där med tålamodet känner man ju igen haha..men de blir ju så såklart när man är trött..kram på dig

2008-04-13 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0